فایل word واکاوي احکام فقهي و حقوقي سيستم هاي بازاريابي شبکه اي مجاز در ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل word واکاوي احکام فقهي و حقوقي سيستم هاي بازاريابي شبکه اي مجاز در ايران :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس پژوهش در فقه، حقوق و علوم اسلامي

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامهریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد.بازاریابی شبکه ای از آنجایی که موجب حذف واسطه های متعدد و نیز کاهش چشمگیر قیمت کالا میشود پدیده ای مفید میباشد .لکن در عمل ما با دو نوع بازاریابیشبکه ای مواجه هستیم .نخست بازاریابی شبکه ای قانونی و دیگری طرح های هرمی می باشد . که اکثریت قریب به اتفاق آن از نوع دوم ، که غیر قانونی است. طرح های هرمی به اسم بازاریابی شبکه ای فعالیت میکنند در حالی که این طرح ها بسیار مضر به حال اقتصاد می باشند .شبکه شناخت یک طرح هرمی از یک طرح بازاریابی ای صحیح در اکثر موارد آسان است ، لیکن در برخی موارد نیاز به بررسی علمی و دقیق یک طرح جهت بازشناسی آن از یک طرح هرمی میباشد.طرح های هرمی با ادله حرمت متعددی مواجه هستند که صرف نظر از این ادله، عقل حکم به مضر بودن این طرح ها می کند.

لینک کمکی